FIKA HUMOR

NU HAR JAG LITE FIKA PÅ JOBBET, JAG ÄR NYTTIG OCH ÄTER ETT ÄPPLE, DOM ANDRA ÄTER GRÄDDIGA BAKELSER.

DÅ ÄR BLOGGEN BRA, MUMS MUMS  VAD ÄPPLE ÄR GÕTT.  =)

LÄGGER IN EN ROLIG HISTORIA, LÄS OM NI VÅGAR..........

En kvinna kommer till kyrkan och går fram till prästen.
- Fader, jag kallade en man för "djävul" igår!
- Varför då? undrar prästen.
- För att han tog mig på armen utan mitt tillstånd!
- Såhär? säger prästen och nuddar hennes arm.
- Ja.
- Det är ingen anledning till att kalla honom "djävul".
- Men han tog mig på "du-vet-vilka" också!
- Såhär?
Prästen tar henne på brösten.
- Ja.
- Det är ändå inte anledning nog till att kalla honom "djävul".
- Men fader, han tog av mig mina kläder!
- Såhär? säger prästen och tar av hennes kläder.
- Ja.
- Det är heller ingen bra anledning till att kalla honom "djävul".
- Men fader, han stoppade "du-vet-vad" i "du-vet-vad"!
- Såhär?
- J-j-ja.
- Det är verkligen inte anledning nog till att kalla honom "djävul".
- Men fader, han hade herpes!
- Han är en DJÄVUL! skrek prästen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0