ROLIG HISTORIA =)

MÅSTE LÄGGA IN EN ROLIG HISTORIA,

LÄS, VAD TROR NI HÄNDER EFTER LIVET????????

Kontakt med andevärlden

Den spritistiska änkan satt och försäkte få kontakt med sin avlidne make. Plötsligt kom svar från andevärlden:
- Här är jag, Greta lilla!
- Hur mår du, älskade Karl?
- Jo, jag mår bra! Varje dag stiger vi upp klockan sex, äter frukost och älskar till klockan elva. Därefter äter vi middag och älskar till klockan åtta. Sedan äter vi kvällsmat och lägger oss, så att vi orkar älska riktigt duktigt nästa dag!
Änkan blev lindrigt sagt chockad. Så hade hon inte tänkt sig paradiset, och det talade hon om för sin Karl.
- Paradiset! utbrast Karl. Vem sjutton har sagt att jag är i paradiset? Jag är vildkanin på Gotland...





Kommentarer
Postat av: Heidi

Hehe, visst drog man på smilbanden när man läste den. : )

2007-10-12 @ 13:51:34
URL: http://lillhedda.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0