osis postis

En liten pojke kommer in på stadens bordell släpandes på en död groda i ett koppel. Bordellmamman frågar snällt:
- Vad kan en sådan liten gosse vilja då?
Pojken halar fram sin lilla portmonä, tömmer ut alla pengarna på bordet och säger:
- Jag vill ha ett luder med den värsta könssjukdomen som finns.
Bordellmamman undrar varför.
Pojken:
- Jo, jag tänkte om jag får pöka med ett luder med en riktig hemsk könssjukdom så får jag också den, och det är bra, för på torsdag ska min pappa och mamma ut och äta och då kommer barnflickan hem till oss. Hon brukar vara så pilsk att hon hoppar på mig och då får hon den också. Sedan när mamma och pappa kommer hem brukar pappa köra barnflickan hem och samtidigt ge henne ett skjut i bilen. När han kommer hem så hoppar han i säng med mamma. När han sedan går till jobbet på Fredag och brevbäraren kommer då brukar han dra över mamma och då blir han också sjuk. OCH DET ÄR DEN JÄVELN JAG VILL ÅT. DET ÄR HAN SOM HAR KÖRT ÖVER MIN GRODA!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, den var ju helgalen. Hoppas att du får en mysig kväll!

2007-10-21 @ 18:20:05
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0