morgonhumor :)

måste hålla på mina traditioner och levererar lite livförlägning.

när jag tittar ut så ser jag solen lysa, fint höstväder ute.

Flygplanskris

 
 

Det var en gång en norrman, en amerikan, en svensk och en finsk på flygresa. Plötsligt började motorn krångla. Då sade piloten att de skulle hoppa fallskärm men att de bara hade tre stycken. Då rusade norrmannen fram och tog den första och sade:
- Jag skall ha den första för att jag bor i det intelligentaste landet. Då tog amerikanen den andra och sade:
- Jag skall ha den andra för att jag bor i största regionen.
Då sade svensken:
- Vi singlar slant om den sista!
Finnen sade då:
- Det behövs inte. Intelligente norrmannen tog min ryggsäck!



Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hahaha,,,den var rolig!
Ha det bra / Anna-Carin

2007-11-02 @ 12:56:13
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0