morgonhumor :)

jag har inte börjat städa än, datorn är visst ett ställe som man kan fastna i flera timmar.
inte så bra.

jag hittade en manlig ängel på nätet, ovanligt, de flesta är kvinliga.

en fråga till er bloggare
kolla på ängeln, var han hott or not ????????

nu ska jag ta mej i kragen, och sätta fart på mej.

men som vanligt lite humor.,
 det ska man ha flera gånger om dagen, tycker jag i allafall,

Norrmän och solförmörkelse

- Mor, får jag gå ut och titta på solförmörkelsen?
- Ja, men gå inte för nära!


Förlossning

Lilla fru Petterson skulle få barn och frågade bekymrat läkaren:
- Får min man vara med vid förlossningen?
- Visst får han det. Jag tycker att det är enbart positivt om barnets fader är med vid ett sådant tillfälle!
- Oh nej, det går inte! Då skulle det bli ett fasligt slagsmål, sa fru Pettersson...
ZWANI.com - The place for myspace comments, glitters, graphics, backgrounds and codes
Myspace Angel Comments & Graphics

Kommentarer
Postat av: Mia

Mmmmmm...inte illa! Jaag gillar dina änglar, det vet du! *L*

2007-11-03 @ 19:10:50
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: maja M

He is really,really hot!

2007-11-03 @ 20:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0