kvällshumor

sitter här med en filt om mej, varmt och gött, ska
det vara.

lite mera humor tycker jag.

Ostklyvaren

En dag kommer Marcus hem från ostfabriken. Han berättar ångestfyllt för sin fru att han på senaste tiden känt en sjuklig lust att stoppa in sin snopp i ostklyvaren.
Hans fru blir givetvis chockad och föreslår att Marcus borde uppsöka en sexterapeut för att prata om sina problem. Marcus säger att han kommer skämmas för mycket om han går till en sexterapeut och bestämmer sig för att ta tag i problemet på egen hand.
Ett par veckor senare kommer han hem likblek i ansiktet.
- Vad är det för fel? frågar hans fru.
- Minns du att jag berättade om min lust att stoppa in min snopp i ostklyvaren?
- Nä, Marcus, det har du väl ändå inte gjort!?! svarar frun förskräckt.
- Jo, det har jag.
- Men herregud Marcus! Vad hände?
- Både hon och jag fick sparken...




Kommentarer
Postat av: anna

Jag har inte skrivit i tidningen utan blivit interjuvad :)

2007-11-10 @ 20:32:28
URL: http://declaar.blogg.se
Postat av: ebba

hamnade här av ngn konstig anledning då jag sett att du skrivit i ngns blogg och undrade varför gäspningar smittar, jag fick reda på varför här om veckan bara och kände att jag vill dela med mig :D det handlar om empati och sympati. är du en person som ofta gäspar när andra gjort det så är du en väldigt sympatisk människa medan dom som inte gör det är tvärtom överlag enligt ngn undersökning.. :) ha en fin kväll!

2007-11-10 @ 21:23:23
URL: http://phatie.webblogg.se
Postat av: Ulla

*Gapskratt*

2007-11-11 @ 05:50:16
URL: http://ulla67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0