award

har fått en Award av  Ingrid ♥



inte fick jag in awardbilden =/ ett kryss....jaja...
tack ingrid =)
.
Reglerna : skriva 7 saker om sig själv
skicka den vidare till 7 andra vänner och länka
skriva ett litet meddelande till dessa och säga
att de har fått en fin utmärkelse.

1. gillar att läsa böcker
2. morgontrött
3. kvällstrött =)
4. hatar kylan
5. tycker om att fotografera
6. drömmer om att få resa nånstans (skottland)
7. skriver ofta göralistor....som jag sedan inte följer =)

jag utmanar dom som vill hänga på.

Kommentarer
Postat av: Soffie

grattis till den å kul att få reda på lite mer om dej,

kram

2010-01-31 @ 22:54:11
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Eva

Åh vad roligt, grattis! :-)

Kan säga att alla de där sju sakerna stämmer in på mig med.

Sv: Jo, det tog lite tid för henne att få bort alla spökena. Jag hade tagit bort två stycken tidigare, men när det kom flera så var det svårt att störa av på distans. Jag visste inte hur jag skulle göra. Så jag frågade om hon kunde tänka sig att göra det själv. Lättast är ju när man finns där på plats. Men, nu i helgen fick jag tips från min mentor, så jag vet hur jag ska göra nästa gång det är många spöken på en gång.

Det är konstigt att det kan fungera så egentligen, att man kan störa av på distans. Men, det är mycket som är underligt i den här världen :-)

Önskar dig en fin måndag.

kram,

Eva

2010-02-01 @ 09:11:23
URL: http://detspokar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0