raynauds sjukdom

jag har skrivit om min sjukdom några gånger.
ett tag kändes det som om jag var ensam med att ha den
sjukdommen....

jag hade lagt raynauds sjukdom som rubrik, och jag har
märkt att det kommer fler och fler till det inlägget....som
har fått den diagnosen och de har sina funderingar...

i facebook kan man göra olika grupper, så jag har gjort en grupp
som heter raynauds sjukdom, så om de som har den sjukdommen
kan gå dit om de är intresserad, där kan man skriva och
byta erfarenheter...

för tillfället är det bara jag och en till =)

han visade mej en låt som finns på youtube.



Written & Dedicated to Sara DeViney, who struggles with a non-life threatening disease, called Raynauds Disease

Kommentarer
Postat av: Thalina

var inne på nätet och läste om din sjukdom och förstår att det måste vara värre nu när det är kallt.Hoppas ändå att allt är bra med dig.Kram Thalina

2010-02-02 @ 17:24:05
URL: http://thalina.blogg.se/
Postat av: Soffie flyger iväg....

vad bra att få träffa andra som har samma sjukdom och kunna bolla sina tankar och problem å även glädje med,

Säger hejdå på en vecka,

Kram till dej

2010-02-02 @ 19:48:34
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0