diss

kollade på ett inredningsprogram igårkväll.

eller jag fick bara se lite, för min man kom och
skulle se på sporten...så är det, så fort han
kommer så får man inte se mera...

men nu var det programmet jag kollade på.
sveriges fulaste hus...handlade det om.

inredningsgubbarna dissade köket i fura..
hur många är det inte, som har furaskåp i sina kök..
många tror jag.
det var vanligt på 80-talet att ha det i sina hus.

tillslut så har furan en tendens att bli gulaktiga, vet inte om det
är ytbehandlingen som gör det...men det är nog många som
målat på sina furaskåp, med färg.

tycker synd om de som har furaskåp som såg programmet
där fura blev så dissad....att byta kök kostar jättemycket.
och det kanske finns de som gillar sitt kök.


Kommentarer
Postat av: Ninni

Ja men jag tror att dom som ställer upp inser att deras hem ska bli rejält dissade!



jag gillar inte furu själv..det blir väldigt gult, men smaken är som baken.

Men det dom gjorde blev jättefint!



Läste inne hos Anna om tandläkarlampan..samma hos min blev så full i skratt...va gör dom tandläkarlampor där.



Ha en fin dag..kram på dig

2009-09-22 @ 08:33:07
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Ingrid, titar in.. Förstår precis det med furut, har själv precis tvärtröttnat. Bytt ut det mesta mycket för att det mörknar så. Köket var en befrielse slippa precis som du säger byggt på 80-talet. Nu är det ek istället o i ett rum har vi bytt till björk, mörknar inte lika mycket. Sönernas hus innehåller tom panel på många väggar om än gran, de har målat. MEN det är påväg tillbaka redan, så är det ofta det kommer i vågor.

2009-09-23 @ 07:44:38
URL: http://farmoringrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0