musikfoto -africa-

africa ska det handla om i rajsons musikfoto...

svårt =)
men jag är för trött, för att lista ut något, klurigt.
här kommer min enkla tolkning....av afrika....får nog ta mej en
resa dit, så jag får en annan perspektiv av det =)

Öken - Humor med Robban Broberg



sand, sand, sand, grus och stoft, vilket j-a land .....
oj jag svor lite där, hehe.....

f-n han är ju knappast v(öken)......svor igen, suck min tunga är på väg
att bli svart nu.

Öken!
Fan det e en öken!
Den e för liten för henne vår fröken,
det e öken!

nu ska jag gå och tvätta tungan, med tvål =)

hejdå

Kommentarer
Postat av: Anna smyger in

Marie..så härligt...jag har knallat runt Cheops och faktiskt så hade jag Ökensången i huvudet då..det är magiskt att vistas vid Pyramiderna..och att rida kamel i solnedgången där är som en dröm...underbart..



Nu fick du igång mig på Kairo här..så härligt..

2009-10-24 @ 07:39:02
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Anette

Fy f-n Marie.......inte svära så! Ett kul val och kreativa bilder! /Anette

Postat av: EnviroSheila

Minns att min pappa köpte den skivan när den kom och vi barn blev ju naturligtvis jättefan ;) Den här låten var den absoluta favoriten! Den är ju fortfarande ganska skön!

Postat av: Christer

Lite humor på lördagsmorgonen är inte fel! :-)

Postat av: carina

Den är ju helt rätt!

Allas vår Robban, och lite humor snyggt Marie

2009-10-24 @ 16:11:59
URL: http://sinneskatten.blogspot.com/
Postat av: soffie

å han är rolig Robban:O)

Å lille Elvis är så gooo,

kram

2009-10-24 @ 16:23:55
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Ingmarie

Tur man kan bjuda på sig som du gör i din blogg!

Riktigt trevligt att läsa...hjälpte det med tvål?

Svar till din kommentar:ja vi bor lååångt ner i Sverige,8 km från Simrishamn.

Ha det fortsatt....öken,nej ja menar förstås tvärtom!

2009-10-24 @ 16:28:17
URL: http://frujacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0