utmanad

Jag har blivit utmanad av opelnickan

Regler:
Det här är svårare än du tror!

Utmana 5 personer o säg det till dom.

Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!

Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!

Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!


Lycka till! Det lär ni behöva då detta inte blir lätt ;)

1. Vad heter du?  Marie

2. Ett ord på fyra bokstäver: Mera

3. Flicknamn: Malin

4. Pojknamn: Melker

5. Yrke: Maskinist

6. Färg: Mörkblå

7. Klädesplagg: Minitanga ( försök själv, inte så lätt )

8. Mat: Mjölk

9. Sak i badrummet: Muncerat

10. Plats/stad: mallorca

11. En orsak att vara sen: mest,   har inget annat förslag =)
12. Något man skriker: Maaat

13. Film: Mamma mia

14. Något man dricker: mjölk

15. Band: Mikael wiehe

16. Djur: Mus

17. Gatunamn: Munspelvägen

18. Bil: Mustang

19. Sång: Mer jul

Jag utmanar:

alla som vill hänga på....

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tänk om jag skulle göra detta med bokstaven C...mycket svårt :/

2009-03-03 @ 11:55:46
URL: http://vitlantligsjal.blogspot.com
Postat av: pikegirl

Minitanga....ho ho ho! :D

2009-03-03 @ 15:15:18
URL: http://www.pikegirl.wordpress.com
Postat av: Ingrid

Jag har antagit din utmaning.

Fin blogg du har.

kram Ingrid

2009-03-03 @ 21:42:53
URL: http://ingridspoturri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0