kapplöpning med tiden idag =)

kräftan
Du har mycket att stå i. På kortast möjliga tid ska du åstadkomma så mycket som möjligt. Det blir en kapplöpning med tiden. Men det fixar sig. I situationer där du har chans att slå dina egna rekord är du i ditt esse. Det här tar du som en spännande utmaning.

nu kanske horoskopet stämmer.....idag på morgonen, ringde lennart till robert s mentor.
för mentorn var inte där igår....vi vill inte att detta ska rinna ur sanden (mobbningen) .
det är stor risk att det kan göra det i högskolan, har jag märkt....

sedan har vi fått problem i våran källare, det kommer upp vatten i våra brunnar
i tvättstugan och där vi har fotolabbet.....så det är tätt någonstans.
så fort man ska duscha spola i toalett och köra någon maskin som har med
vatten så kommer det upp vatten och det luktar inte gott.

jag ska träna idag på lunchen, det är viktigt för mej.

robert har pingis ikväll

och lennart ska ta amanda till våran slalombacke ikväll, så
hon får åka en timme där.

dagen är fixad och planerad i minsta detalj =)

citat
Livet är det som händer dig medan du är upptagen men att tänka på annat.
john lennon

30 januari ,1921 Den första ishockeymatchen i Sverige spelas.

idag har mamma namnsdag gunilla är det idag.....grattis


i mitt nästa liv vill jag bli detta djur......tänk er att ta dagen som den kommer,
och pilla loppor ur pälsen på varandra =)
den krabaten bor på borås djurpark........

Kommentarer
Postat av: Pikegirl

Robert kan skatta sig lycklig för att han föräldrar som bryr sig och engagerar sig. Det är långt ifrån alla som har det. jag hoppas jag aldrig behöver uppleva det som ni gör. Det måste verkligen kännas hemskt.



Ta hand om dig idag och stressa inte för mycket.

Vi borde lära oss av djuren att leva för dagen men just apor gör en del knäppa saker jag inte skulle vilja ta efter ;)



Kram

2009-01-30 @ 10:40:38
URL: http://www.pikegirl.wordpress.com
Postat av: Inger Maryissa

Tack för din så fina och bra kommentar hos mig.



Får se vad denna kräfta kommer att få stå i idag.

Ännu så länge av vad jag vet så ska jag bara ut och handla lite...

men man vet ju aldrig... ;-)

Utmaningar kan ju vänta kring hörnet. ;-)

Hos dig verkar det stämma lite i alla fall,

mentorn som ringde, och när det gäller problemet med vattnet i er källare.

Hoppas det fixar sig



Intressant citat av John Lennon och roligt med apan...

ja...kanske det inte vore så tokigt :-D



Ha en bra fortsatt dag.

Kram

2009-01-30 @ 14:08:23
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Mia

Har det gått bra för er idag? Det har ju varit en del viktiga grjer att ta tag i...

2009-01-30 @ 15:22:40
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Anna

Nääe va kommer det upp vatten..himmel så tråkigt..ja ja det vara mycket hos er..hoppas allt löser sig ..kram på dig lilla Marie..

2009-01-30 @ 15:45:41
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: soffie

hmmm mitt nästa liv ska jag bli en björnhona har du fått det mailet?

hoppas du får en härlig fredagskväll,

händer det nåt i vår lilla stad i helgen då?

må gott

2009-01-30 @ 17:02:09
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0