julstress

nu är det inte roligt för robert....nu mår han ännu mera illa
på morgonen.

så fort det ska hittas på något annat i skolan så kräks han.
men livet är ju så, allt går ju inte på räls.

han var hemma igår, för jag tänkte att han kanske är sjuk, men under dagen
var han pigg....och jag gick som vanligt in i fällan.

är han sjuk, ska han vara hemma, bla bla bla....
julstress för stora och små är det nu.

julklapparna börjar jag att bli klara med, bara lite till.
det får jag ta till veckan.

amanda går sin sista dag idag, sedan börjar jullovet med ungarna.


kardemumma muffins slängde jag ihop åxå, mycket man
ska hinna med.

Kommentarer
Postat av: Mia

Liten julekaka blev det hos dig... Det doftar så gott i hela huset vid bakning... Varmt och gott blir det också...

2009-12-19 @ 12:26:28
URL: http://miatankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0