sch....

jag viskar nu, hela familjen sover, och jag vaknade för en halvtimme sedan.
börjar bli van att jag vaknar så tidigt.

men om 2 veckor börjar jag jobbet på allvar, då ska man upp, lika
bra att vara inkörd, och sedan kommer valpen hem....då vet man hur det blir,
de är ju som bebisar, så fort elvis vaknar blir att kuta ut med honom =)

man kan tro att jag har resfeber, och det har jag litegrann....
jag hoppas att internet funkar dit jag ska...

klockan 13.00 drar jag iväg till hennickehammar.


jag är inte rädd, jag kan resa =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men skit i om internet fungerar eller ej , njut av din tid på hennickehammar istället!!

2009-08-03 @ 09:47:50
Postat av: Anna ..dansar in

Oj ja men du go'tur önskar jag dig..

2009-08-03 @ 16:13:56
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0