bara arbete

nu är det så mycket på jobbet så att jag storknar, igårkväll
tog jag med arbete hem, satt och arbetade till klockan
9 på kvällen, samtidigt som jag hjälpte ungarna.....

så får det bli några veckor framöver, jag jobbar in för den dagen
jag ska opereras, och jag vet inte om jag blir sjukskriven någon dag.
jag måste arbeta in extra för de dagarna åxå....

morgonhumor

En hustru steker ägg till frukost åt sin make. Plötsligt kommer maken inrusande i köket.
- Försiktigt! skriker han, FÖRSIKTIGT! Sätt i mer margarin! Du steker för många åt gången. FÖR MÅNGA! Vänd dem! VÄND PÅ DEM NU! Det behövs mer margarin. Åh, herre gud! VAR ska du få plats med MER MARGARIN? De kommer att fastna! Försiktigt... FÖRSIKTIGT! Jag sa FÖRSIKTIGT! Du lyssnar ALDRIG på mig när du lagar mat! Aldrig! Vänd dem! Skynda dej nu! Är du tokig? Har du mist förståndet? Glöm inte att salta dem. Du vet att du alltid glömmer att salta dem. Använd saltet. ANVÄND SALTET! SALTET!!!
Hustrun stirrar på honom.
- Vad i hela friden är det för fel på dig? Tror du inte jag vet hur man steker ett par ägg?
Maken svarar då lugnt:
- Jag ville bara visa hur det känns när jag kör bil.
www.humorbrevet.se




massor av rosenblad......


Kommentarer
Postat av: Nickan

Jag fick inget gjort efter middagen i går, helt slut! Men jag pratade med en kompis som blev förkyld i går natt och var hemma från jobbet i går! Det har jag inte varit, inte en dag! och hon är 10 år yngre! så då unnade jag mig en middagslur på 1 timme utan dåligt samvete! Jag har täppta bihålor och hosta kvar!Är det skolkort på gång? Vi har fått våra brev från kungsfoto om påseende igår. Ha dè

2008-10-15 @ 07:32:02
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Nickan

Ja, det är inget köptvång, utan det är ett paketpris för det de skickar ut. Fast det brukar vara billigare att ta hela paketet än att plocka ur en massa. Min son i Norge stannade och provianterade på Willys i Karlstad innan de for in i Norge för det är ju så dyrt där! De ska in i Sverige nu till helgen och fylla på förråden! Mycket pasta blir det! Ha dè

2008-10-15 @ 09:51:25
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Vad trist att du måste jobba in för den dagen du ska opereras och även för om du blir sjukskriven någon dag.



Kul historia....tack för den ;-)

Ha en fin dag

Kram



2008-10-15 @ 14:05:01
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Ammi

Hej! ja jobb är det mycket nu, håller på att avsluta lite grejer på jobbet jag med inför operationen på måndag den 20:e, när ska du opereras, har du fått tid?

2008-10-15 @ 17:02:44
Postat av: Lissen

Hoppas du inte blir helt slut av allt jobbande, var rädd om dej!

Bra historia.....

Ha det så gott

2008-10-15 @ 17:23:43
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: soffie

wow vilken härlig bild,

hoppas du får sova gott

2008-10-15 @ 22:01:32
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejhej:) Hoppas du får en trevlig kväll!

2008-10-15 @ 22:06:53
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0