diskuterar med dej.......

kräftan
Diskussioner med nära och kära blir mycket givande.
Alla vill hitta praktiska lösningar på problem.


idag ska det diskuteras i familjen........jag ska inte städa.
undrar vad vi ska göra idag.......

vad ska ni göra idag???????

amanda ska på biokalas idag klockan 13.00
vi hade tänkt oss till alsters julmarknad, men det stöp liksom.
och det får vi inte åka på utan amanda.

och imorgon ska robert till kyrkan mellan 11-12 han ska
ju konfirmera sej till våren, och då måste han vara med på
10 st gudstjänster, han är inte så glad åt detta.

men det är 1:a advent imorgon så det kanske inte blir
en vanlig gudstjänst......

och skyltsöndag är det imorgon, så det är lite pusslande, denna helg....

så där nu har jag diskuterat med mej själv och med er, nu är
jag varm i kläderna, när lennart kommer upp, vet ni vad han sover
fy tusan vad orättvist jag skulle själv gärna ligga i sängen nu.......


Kommentarer
Postat av: soffie

hoppas du får en härlig dag i det gråa och trista vädret,

vi ska iväg till Alster å det brukar va jättefint,

må gott

2008-11-29 @ 10:56:19
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Mia

Idag är det städning o adventspyntning som gäller hos mig. Och så en promenad hoppas jag hinna med... känner att jag behöver ta vara på dagsljuset som jag inte ser mycket av under veckorna! Mer än genom fönsterrutan...

2008-11-29 @ 11:22:52
URL: http://miatankar.webblogg.se/
Postat av: soffie

en kvällskram till dej,

det va fint på Alster men det va väldigt glest mellan stånden det brukar va mycket flera som säljer grejjer där,

ha en goo kväll

2008-11-29 @ 19:58:08
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0