speedway

solen fortsätter.....ska arbeta några timmar.
sedan ska jag grejja lite inomhus.....när barnen kommer, tar jag kanske trädgården.
igår fick jag en hel del gjort.
frågan är om det går lika bra idag, man behöver vilodagar ibland, hehe.

lite saker som ska kollas, som nya markiser, har haft våra i hundra år, ser inte så
fina ut något mer.

igår så fick sköldpaddorna vara ute, för första gången, då passade vi på att, byta
sand i deras innelåda.......och sedan fick de bada innan, de kom in i deras nyrena bo.....

ikväll klockan 7 ska lennart ta med barnen, kanske jag med, har inte bestämt mej ännu.
de ska kolla på speedway, solkatterna är det mot valsarna.

vi känner daniel nermark som kör för solkatterna, då blir det extra spännande.
han kör för piraterna åxå i år.....och i england.....så han är inne i en hektisk tid.
får hoppas att det går bra för honom.....det händer olyckor så lätt i denna sport.



daniel nermarks framfart med sin hoj........



daniel nermark....håller tummarna ikväll

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Finns bara ett att säga,snygg kille :-)
Ha det bra//Anna-Carin

2008-05-08 @ 08:53:26
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com
Postat av: Deje

Tänker också på Daniel.
Ulla o Sven

2008-05-08 @ 16:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0