huvudvärk :(

usch, vilken huvudvärk, jag har.....har stoppat i mej en alvedon, hoppas
att den tar bort värken.

huvudvärken sitter som ett bälte över pannan, (spänningshuvudvärk).

några gånger om året, så kan min spänningshuvudvärk, gå
över till något som liknar migrän.
jag börjar att må illla, ingen får prata med mej, då är det bara att
dra ner persiennerna i sovrummet och krypa ner i sängen och sova.
det brukar hjälpa.
hoppas att tabletten tar det....

idag har jag varit till en handelsträdgård och inhandlat lite blommor.
det var så mycket fint, jag köpte några hängpelargoner, gycklarblommor,
svartöga och några till, ska fota dom när jag mår lite bättre.
trött är jag åxå, idag är jag inte i form alls.

image418

snart åker alla fruktbladen ner på gräsmattan...... synd att de bara finns en så kort tid.

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins: kafferep

Hej på dig! huvudvärk har jag också haft, kanske något som går *ler*

Ha det gott //Anna-Carin

2008-05-13 @ 16:25:30
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com
Postat av: Mia

Stackars dig...hoppas det går över snabbt :/

2008-05-13 @ 19:50:28
Postat av: soffie

Neej fy vad jobbigt,hoppas att tabletterna hjälpte,du jag har länkat till dej så jag ej tappar bort min första Karlstadsbloggvän om det är ok för dej?Annars tar jag bort dej!
Å Stodene ligger så fint tycker jag!
Krya på dej å vad fint foto!!

2008-05-13 @ 20:29:23
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0