full fart

idag har jag varit ute på en skogspromenad, hade med kameran.
ska kolla i morgon om det var något att ha.

ungarna har haft ledigt från skolan, studiedag, så jag har jobbat några timmar på
förmiddagen, sedan ska dom underhållas, annars slår de ihjäl varandra.

att 2 syskon, som det skiljer 7 år , ska vara på varandra jämt, låter underligt.

imorgon ska jag ta tag i studentbilder, som ska lamineras...sedan är det lugnt på jobbet.
det är fredag åxå, på lördag ska vi till sunne och äta mat, vi ska fira en 80-åring.
så lördagen är det fullbokat.
först ska amanda till fotbollsträning, sedan åker vi till sunne, på kvällen ska
robert och lennart och lyssna på  fogerty.......



en gammal kamera som vi har..... synd att man inte kan fota med den.

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Det är så roligt att se dessa gamla kameror.

Min pappa fotade mycket i hela sitt liv, och han hade olika sorters kameror.

Tyvärr så finns de inte kvar.

Kram



2008-05-22 @ 21:55:22
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Nickan

Hej,hej! Vilken fin kamera! Var ut med balkörning igår och i morgonkväll. Efter det skall jag iväg och börja förbereda lördagen! Ja har 12 år mellan största och mellersta pojken och de bråkar jämt! Visst var det brandbilsrally på lördag i Karlstad? Kul med 80- årskalas! Visst är det underbart med de äldre! De har så mycket att berätta om svunnen tid! Ha en bra fredag och lördag!

2008-05-22 @ 23:59:56
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Ulla

Vilken läcker gammal kamera! Tänk när man själv är 80 år. Hur mycket har man då inte fått vara med om. Man märker redan att man varit med om saker tex fanns en tid när man bara hade två kanaler på tv, ingen fjärrkontroll, inget internet etc. Ha en skön fredag!

2008-05-23 @ 07:38:11
URL: http://ww.ulla67.blogg.se/
Postat av: Mia

Åh vilken häftig gammal kamera! Kul att äga en sån, även om det inte går att ta bilder med den L

Jaha, du har fullt upp i helgen, ser jag...

2008-05-23 @ 10:18:49
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0