frykenstrand (sunne)

idag ska vi till sunne, och äta mat på en restaurang som heter frykenstrand.
ett jättefint ställe som ligger nära fryken.
jag kommer att ta med kameran, man måste passa på, när man är där.
varför vi ska dit, är för att fira en 80-åring, som har bjudit med oss.

god mat och dryck, ska det bli, vad det blir får ni reda på ikväll.

och ikväll smäller det, amanda och jag ska se på den stora melodifinalen.
vi är ensamma hon och jag , lennart och robert ska till färjestads arenan och
se på fogerty.

vädret är kanonfint, det blir bra för kameran och mej.....

vad ska ni göra idag då?????



undrar hur det skulle se ut om jag fotade med den här kameran???

Kommentarer
Postat av: soffie

Å det är så vackert där.Hoppas ni får det härligt själv ska jag slappa i solen och bara läsa ut min bok:O)

2008-05-24 @ 10:03:48
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Vad kul att se denna kamera.

Kommer ihåg när jag var barn att pappa hade en sådan där blixt också.

Men den satt inte fast på kameran utan han höll den vid sidan om.

Det måste ha varit svårt, men han kunde det där.

Ha en fin dag.

Kram



2008-05-24 @ 13:24:04
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0