engla

vad varmt det är.......
amanda är så stor , att hon sätter på tv och väljer kanaler själv, jag kom in, för jag hade
varit ute i trädgården, då satt hon kollade på tv.

då säger hon, det handlar om engla, oj, hon satt och kollade englas begravning
som skulle visas på tv. det hade jag inte velat att hon skulle få se, men
nu var det försent....
då blev det att berätta vad som har hänt , och de har pratat om detta i skolan med.

vad jag tycker, om detta att ha begravningen i tv.......vet inte, faktiskt.
det är ju englas familj som bestämt att de ville ha det så, och svt gått med på det, då
ska man respektera det......man behöver inte titta, det finns flera kanaler, att välja på.

om det skulle ha hänt mej, skulle jag inte orka med, att visa upp det för alla.
jag har själv varit med om ett barnbegravning, det var min lillasyster, som omkom i
bilolycka, när hon var 7 år........så jag vet hur jobbigt det är att vara med på det.
nu var min lillasysters begravning, av den varianten, när man sänkte ner den lilla kistan i jorden...
det kändes, hårt, man tänkte att där i kistan ligger hon, det blev mera verkligt.

vad tycker ni, om att englas begravning visades på tv?????
tittade ni ????????

englas familj kommer alltid få ha den hemska upplevelsen, med sej resten av sitt liv.....

image411

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag gillar inte att allmänheten ska få komma in i privata öden. Men om nu mamman ville det så...nej jag såg det inte. Vilken underbar dag det har varit o är än...

2008-05-10 @ 20:16:27
URL: http://filipendula.blogg.se
Postat av: Mia

Nej, jag tittade inte och jag skulle nog inte ha velat ha mitt barns begravning på tv heller, men alla är vi olika...

2008-05-10 @ 20:21:09
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: soffie

kollade inte heller tycker det är fruktansvärt det som hänt Engla men det känns lite knepigt att lämna ut sin sorg så,tycker det är nåt man har inom sin familj och nära och kära.
Hoppas hon får ro lilla Engla.
Underbar dag har vi haft här i karlstad med!!
må så gott

2008-05-10 @ 23:32:02
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: soffie

glömde säga att guuu va snygg din bloggdesign är!!

2008-05-10 @ 23:32:49
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Plogflickan

Vi blev tittandes, fast vi inte tänkt det, den var fin! Fin sång Swans hade skrivit och framförde.
Nej för mig är en begravning något för bara de närmaste, men det är upp till var och en att bestamma hur de vill ha de.

2008-05-11 @ 09:18:19
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: sanna panna

nope ja tittade inte på begravningen...

ha en bra dag

2008-05-17 @ 10:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0