det regnar här

nu nynnar jag en blöt låt

Och det regnar här i karlstad idag
du har det säkert bättre än jag
Det händer inget särskilt, jag har det ganska bra
men det regnar här i karlstad idag
.

nu ska inte karlstad vara med i den sångtexten, utan en
annan stad, vilken?????????

jag skulle ha följt med amanda till fotbollsträningen, men det regnar och blåser.
lennart tyckte att han följer med........jag får ta en annan dag när det är bättre väder.
mina händer fixar inte sådant väder, de blir knallblåa, sedan fryser jag ihjäl.
det är inte bra att utsätta mina händer, jag har ju denna töliga sjukdommen,
raynaulds, den sätter många käppar i hjulet för mej....

här kommer en fågelbild som jag fotat, när jag skulle beskära bilden i photoshop, för
att få fågeln något närmare på bild, fick jag se att han hade något, äckligt
hängande i sin näbb. pippifågelns mat......



vad är detta för en fågel?????????

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Stockholm!

2008-05-17 @ 10:34:57
URL: http://junitjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0