varmt

är det i våran sovrum, 27 grader minst......och en fot som det värker.
så jag har haft en fin natt.
klockan 2 inatt, var det nära att jag gick upp, för att sätta mej vid datorn.
men jag var så trött att, aatt jag inte orkade resa mej ur sängen.
halvsov resten av natten.

igår spolades altanen av, så nu är den fri mot frömjöl, plattorna ute fick
sej en dusch med.

man såg frömjölen när de spolades bort.

idag blir det nog ingen träning, får ta den imorgon, om inte foten säger något annat.
jag får hoppa över de maskiner som drabbar foten i såfall.

ska iväg idag vid lunchtiden, för att ta sköldkörtelprovet, som jag har fått
vänta med till efter strejken.......så jag får se hur jag ligger till med värderna nu.



grannens pion

Kommentarer
Postat av: Pialotta

Det där frömjölet finns över allt nu.. är det så konstigt att näsan nyser:-)

Ha de fint o somrigt.

2008-06-04 @ 11:48:26
URL: http://kafferasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0