hallå på er

hur är det med sommarvärmen hos er......här är den sådär.
idag har jag tagit mej en tur med kameran, och fotade lite blommor.
det är bäst att passa på, snart finns de inte mer, det går så fort.

jag håller på att planerar för ett inköp, ett växthus, det är lite synd att jag
inte jan göra så mycket denna sommar, men det gör inget, man vill göra det ordentligt.
är det någon som har ett växthus, får gärna komma med lite tips........jag
är en nying. man ska tänka på var jag ska ha växthuset, i min trädgård...
ska den ha mycket sol, eller hur det ska vara.....

nu är det fotboll på tv-n.........som ni säkert kollar på



en fin pion, som jag fotade idag....

Kommentarer
Postat av: Anna

M mm det är en del att klura på när man planerar ett växthus... jag har ju mitt Garden som jag kallar det. Det är placerat i sydväst... mitt växthus får lite skugga så där vid två tretiden.. det är rätt skönt för det kan bli riktigt hett ibland. Så måste man ha automatiska takfönsteröppnare... men det brukar väl alla sätta dit.Om du har frågor står jag gärna till tjänst. Min mailadress finns på bloggen om du vill....du kommer inte att ångra dig om du köper ett växthus. Det är det bästa jag har köpt mig.Kram på dig.

2008-06-14 @ 18:58:13
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0