godmorgon sverige

hur ska ni fira denna dag, blir det vimplar på stan, eller??
blir det god mat och dryck???

norge vet jag firar sin dag med pompa och ståt, de värnar om sin dag de :)
men vi har ägt dom, hehe....

idag ska det bli en slappardag, greja med det man vill, grilla lite kött.
vi ska bara vara hemma och va.....skönt med en röd dag på en fredag.
och att det är fint väder hjälper åxå till.

klicka in och läs om våran dag   http://sv.wikipedia.org/wiki/Sveriges_nationaldag

amanda är inne i en känslig period, man får tänka på att inte skratta åt henne.
ifall hon säger nåt konstigt.......då blir hon tvärarg.
och man får tänka på hur man pratar med henne, det är som att ha 2 st tonåringar
i huset nu.
robert kör sitt race han med....

idag ska jag ta en annan kamera och testa fågelfoton, det är rätt så
kul när man kan fånga dom i luften, jag har bara 300 meter till ett tjärn, där
finns det en del skrikiga fåglar, mina testfåglar och inget betalt får de, stackars dom......

 

Kommentarer
Postat av: soffie

önskar dej en underbar dag.

Vi ska iväg och bada ,tänkte ta oss en tur ner till Sanndgrund sen,det ska visst invigas den nya bryggan!!!!

2008-06-06 @ 10:01:56
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Jag stannar nog hemma. Hörde på radion att det varit bråk i centrum så det är nog tryggast att vara hemma.

Kan tänka mig att det är skönt för många att få en lite längre helg.

Själv har jag förtidspension, och är hemma jämt, men märker ändå på folklivet när det är helger.

Och jag har märkt att från den här veckan har det varit ovanligt tyst och lugnt.

Verkar som om flera åkt på semester redan.

Ha en fin dag / Sverigedag.

Kram

2008-06-06 @ 12:28:56
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Anna-Carins: kafferep

Hej på dig! Själv ska jag jobba i natt och hela helgen med för den delen.

Vad använder du för kamera när du fotar fåglar?

Kram Anna-Carin

2008-06-06 @ 12:30:31
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0