varför????? grrr

nu är jag trött på mej själv, jag vill gå ner i vikt, helt enkelt.
men det är nåt, i min knopp som säger stopp.
  

det går inte att köpa en vanlig tidning, där det står hur och vad man ska göra.
gå ner 3-4 kilo i veckan, hmmm, lätt som en plätt, vad smal jag skulle vara om jag lyckades med det.
  

ok,inte äta godis, så lätt, när gubben drar fram chips påsen.
tålamodet är ungefär 5 minuter, sedan smyger jag till köket, efter en liten
tallrik, kan jag få lite säger jag.
  

vilken fin karaktär man har.

enda fördelen är att jag har börjat med mina promenader, och
att jag försöker att, röra mej mera i vardagen.
  

jobbet är det mycket sittande framför datorn.
jag kanske ska ställa mej upp, och hoppa på stället,i 5 minuter, inför arbetskompisarna.
det skulle allt se snyggt ut.
  

usch och fy och bläää, så känner jag mej nu.

inte som hon på bilden, alltså.


CLICK HERE FOR FEEDINGTHEDESIRE GRAPHICS
FEEDINGTHEDESIRE

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Ha ha.....låter som om vi har samma tankar idag...
Hade det inte varit för den dåliga karaktären så hade jag inte varit för kort för min vikt ;)
Det är verkligen hysteri med det där runt vikten men jag får erkänna att jag själv är ganska fixerad, dock så är jag mest fixerad vid mat....

Ängeln

2008-01-29 @ 19:14:33
URL: http://andar.blogg.se
Postat av: Torsby tjejen

Ett tips från mig e att du testar cambridge kuren!!! effektivt som bara den:) jag går på den nu på ren kur o har gjort det förrut o ja har på de förra fem veckorna gått ner 10.5 kg! nu har jag tappat 3 på den här veckan o har 4 kvar tills ja e där ja va innan ja blev gravid (fick barn för ett år sen) ja gick upp nästan trettio kg me min andra son vilket satte sig kvar, förutom 10 som försvann! de e lite jobbigt men va e tre veckor i ett liv:) för att tilläga så har varken ja el min kompis gått upp något sen vi slutade som alla säger att man gör då man går ner i vikt fort.. känner flera som testat det o e helnöjda! o efter kuren lever ja som ja alltid gjort, hmm inte alltför nyttigt dvs:)o gått upp typ 1 kg vilket man gör då man börjar äta mat igen... ett tips bara om du orkar för ja vet hur de e o va missnöjd me kroppen vilket e jätte tråkigt:( gå in o läs på www.cambridge.se eller om de va .com o se va du tycker.... önskar dig lycka till me va du än gör iallafall!

2008-01-29 @ 20:38:23
Postat av: Ammi

ja inte tycker då jag att du behöver gå ner i vikt!!
ha det bra

2008-01-29 @ 20:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0