ojojoj, vad duktig

jag har varit idag, jag har rensat bort gamla urväxta kläder i ungarnas garderober.
så nu vet jag mer vad de saknar mest av.

jag har märkt att det man inte använder så mycket, hamnar visst längst ner, när
man hittar dom så passar dom inte.

har ni det så oxå ???

några kläder från amanda, knappt använda, ska jag lägga ut på tradera.
känner ingen liten flicka, och kasta vill jag inte, sedan var det ett lass som går till klädinsamling, till
utlandet.

vad skönt det känns när man har rensat ut skräp som bara ligger.
man får mer energi, konstigt det lät.

vad ska ni göra nu på kvällen ???

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Hej på dig vännen!

Jag är tillbaka nu. Datorn fungerar nästan som den ska.
Hur gick det med röntgensvaret? har du fått svar, hur gick det? Känns som om jag missat massor under mitt bloggavbrott.
Sköt om dig och ha det så bra.
Kram

Ängeln

2008-01-09 @ 22:13:52
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Anna

Känner igen mig. Jag har 3 barn med ca 4 år emellan och sparar allt för att de ska ärva... Det är inte bara att man först ska rens utan sen ska man också kolla vad som finns i kartonger som passar...
Det är så skönt nu när vi inte ska ha felr barn att kunna rensa UT det som minstingen vuxit ur. Ställer det i ett uthus vi har för att göra någon sorts försäljning senare.
Ägnade 8h åt kläder tidigare i höstas men det var skönt när det bara var kläder som passade i tjejernas garederober!
Anna

2008-01-10 @ 10:22:09
URL: http://enannassida.blogg.se
Postat av: Linda

När jag var mammaledig med lill-bus köpte och sålde jag nästan allt han ägde på tradera. Nu ids jag inte lika mycket. Tar ju rätt lång tid att sälja i och med att man ska packa, adressera och så.. men köper beggat gör jag fortfarande. Tycker det är ett perfekt sätt att hitta lite annolunda kläder. Och många gånger är ju plaggen knappt använda alls. Jag slänger sällan klader. Numera åker allt till Röda korset (om inte syrran behöver nåt till sin yngsta, men hon har ju en egen storpojke så det är inte så ofta). Tidigare sålde jag - nu skänker jag. Jag sparar INGA kläder!

2008-01-10 @ 20:39:07
URL: http://lindawashere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0