godnatt

idag har jag haft en smygande huvudvärk, så jag var ute och gick i en halvtimma nu på
kvällen, för att få lite luft i mej.

ska snart sussa i sängen.

jag hittade en bild på mina barn ,som togs för några år sedan, där de ligger i roberts säng.
båda samtidigt, ojojoj.

det skulle aldrig ske nu, de kan inte vara i samma rum ens, då ska den ena retas med den
andra.

måste visa er, det enda beviset, på att de kanske gillar varandra , lite.

image191

vad gulliga barn är, när de sover, hehe.

lite humor, så klart

Kannibalrestaurangen

En kannibal vandrade genom djungeln när han plötsligt fick syn på en restaurang, ägd av en annan kannibal. Hungrig som han var gick han in och satte sig vid ett bord och granskade menyn:

* Ugnsbakad missionär - 95 kronor.
* Stekt Upptäcksresande - 95 kronor.
* Grillad moderat - 1000 kronor.
* Fritterad socialdemokrat - 1000 kronor.

Kannibalen kallade på kyparen och frågade:
- Varför är det så stor prisskillnad på politikerna och de andra?
- Har du någonsin försökt rensa och fileea en politiker? De är så fulla av skit att det tar hela förmiddagen.


http://www.humorbrevet.se/

avslutar kvällen med en ängel.

CLICK HERE FOR FEEDINGTHEDESIRE GRAPHICS
FEEDINGTHEDESIRE

Kommentarer
Postat av: Caroline

Nu har jag nyss duschat efter en promenad.
Tack för att du peppar mig syrran. Jag gick 5 km med Wilma. En annan hund kom springandes efter oss. Den var lös och lite som en katt. Gissa vem som blev rädd???
Jo Wilma, hon blev låg och började springa så jag hängde som en vante efter henne. Hon är stark vill jag lova.
Hur långt gick du då???
KRAM på er.
PS. Gullig bild på Robert och Amanda.DS

2008-01-23 @ 22:36:03
URL: http://emilsliv.blogg.se
Postat av: Lillepip

Ja man får värdera o ta vara på de få stunder bror o syster kan samsas,hehe..samma här..drick mycket vatten så kanske h.värken försvinner,pip

2008-01-24 @ 09:30:22
URL: http://www.lillepip.blogg.se
Postat av: Farmor o Farfar

Vi har allt fina barnbarn!

Hälsningar från Deje

2008-01-24 @ 10:08:23
Postat av: Ängeln

Ha ha, bra historia.
Ja visst är barn söta när de sover....konsigt nog ;)
Hoppas allt är bra med dig!!!

Kramar från
Ängeln :)

2008-01-24 @ 15:13:02
URL: http://www.andar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0