amanda på simskolan

klockan 9 fick vi se på amanda när hon var på simskolan via 6:årsgruppen från skolan.
när de är så små så, är det mest att de får ha simdyna, och leka sej till simning.
så att de inte ska bli rädda för vattnet.

för oss mammor och pappor som satt och tittade på och svettades, för det
var varmt, vi ville slänga av oss kläderna och hoppa i.

diplom, fick alla barnen för att de var så duktiga.

men hon var allt trött, när allt var färdigt, men de skulle åka tillbaka till skolan med bussen.
sedan klockan 5 idag bär det iväg till slalomskolan. hon kommer att stupa i säng ikväll.

här kommer lite bilder av amanda från simskolan.

image195

jag orkade inte att ta bort röda ögon idag.

image196

lite småsur, är hon, kan det bero på att mamma och pappa är med.

image197

simma lugnt, amanda.

image198

efter all simning, är jag trött och vill till mamma och pappa.

image199

jag vill hem, nej amanda nu ska du till skolan, vet du.

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Hon är fin din lilla sessa :)
Man får inte säga det högt men det är skönt när de "stupar" i säng, iaf ibland....
Blev det någon ordentlig sömn inatt då?

Ängeln

2008-02-12 @ 12:19:38
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Caroline

Så fin hon var i baddräkten du köpte när jag var med. Stackars Manda. :( Ser så ledsen ut.
KRAM Manda.

2008-02-12 @ 14:15:34
URL: http://vitlantligsjal.blogspot.com
Postat av: Anna

Ja man blir trött av att simma det vet jag.... :D

2008-02-12 @ 14:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0