grattis claes malmberg

det blev inget dagens horoskop...det stämmer inte ett dugg.......

idag har det varit städning på jobbet....slängt massa kataloger och papper som
samlas, som man inte kan slänga direkt....men nu var det dax....

imorgon kommer det en från finland, som ska fixa med vårat labb....
och självklart ska lennart iväg och fota några timmar på, förmiddagen, då
blir jag ensam med timo, och då blir språket engelska........som jag får prata, nu
är jag nervös.......min engelska, är en knagglig skolengelska.....

nu väntar jag på att min lunch, ska bli färdig, varma mackor med tonfisk.

självklart ska vi fira någon idag, eller hur.
en av de roligaste personerna i sverige blir det...

klicka på länken och läs om artisten

http://sv.wikipedia.org/wiki/Claes_Malmberg

claes malmberg,   47 år.


Ronny Jönsson - Mordet På Dom Blå Sovsäckarna (1989)


Kommentarer
Postat av: Anna

Claes o lilla jag har samma efternamn.. :)

2008-04-08 @ 18:15:31
URL: http://filipendula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0