LUNCH HUMOR

inatt har jag sovit inget bra, så jag är trött, och jäspar hela tiden.

har varit till sjukhuset idag oxå, för att testa min lungfunktion, den hade inte ändrat sej, från
förra gången.

jag vill att min såkallade förkylning ska bryta ut någon gång.
har laminerat flera stora förstorningar idag på jobbet.
alla får bråttom ,och vill ha sina bilder på sina barn, som de ska ge bort i julklapp.

lite humor, i kylan.

Oreda på motorvägen

En man hörde på radion att det var en bil som körde i fel riktning på motorvägen ut mot Arlanda. Han visste att hans fru var på väg just åt det hållet så han ringde till hennes mobiltelefon och skrek hysteriskt:
- Älskling, akta dig! Det är en bil som åker i fel körriktning på motorvägen.
Frun svarade:
- Jag vet, och det är inte bara en bil! Det är hundratals!

http://www.humorbrevet.se/





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0