KVÄLLSBESTYR

nej, jag städade inte så mycket idag, dammsugat har jag i allafall.

nu gjorde svenskan sej påmind, dammsuga med 2 m, eller damsuga med 1m.

vad säger ni bloggare som är duktig på svenska, vad är rätt???

tar nya tag en annan dag, skräpet försvinner inte.

har lagat mat till familjen, makaroner och falukorv.

jag sitter och funderar om jag ska ta upp mitt trampandet med min
motioncykel, som bara stått orörd i flera månader.

min uthållighet är det lite kass med, finns det någon som är haj på motion.

om man är otränad, hur länge ska jag sitta och trampa på cykeln, ????

jag har svårt att få igång mej, när det är kallt ute, min kropp fryser.....min sjukdom
raynaulds ställer till det för mej, nu på vintern.

jag var ute och promenerade i en timma igår i allafall, och sitter och funderar
om jag ska tvinga mej ut idag oxå.

igår hade jag en promenadkompis, då är det lättare.

idag har jag börjat känna av lite i halsen, jag vill ta en stålborste och riva i halsen.
känns som om jag har feber, men det har jag inte.


Kommentarer
Postat av: Ängeln

Hoppas det inte blir något av med feber och halsont.

Jag har hört att minst 30 min träning om det ska ge något..men mindre är ju bättre än inget ;)
Hoppas falukorven och makaronerna var delikata

Ängeln :)

2007-12-17 @ 18:36:34
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Christel

Damsuga är nog det världens äldsta yrke håller på med, eller? ;o)

2007-12-17 @ 21:35:22
URL: http://kottenliv.blogg.se
Postat av: Mia

Ja, jag tror du suger damm, inte en dam.. ;-)

2007-12-17 @ 22:15:52
URL: http://matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0