LÖRDAG MORGON

Phu

Grattis  till en stökig lördag morgon säger jag till mej själv  :(
Man kan inte tro vad en 6-åring och en 12-åring kan ställa till med, för det första så tål dom inte varandra, för det andra när man pratar i telefonen, ska dom vara precis där jag står och bråkar med varandra.
storebror trycker in lillasyster in i väggen så hon gråter.
jag som är i telefonen tittar argt på honom, och  jag knyter näven och viftar i luften åt honom, han tittar tillbaka och säger vad har jag gjort (som om han inte vet  vad det handlar om).
just nu när jag skriver detta kan man fundera på vad man har gjort för att ha misslyckats med i barnuppfostran.
varför andras barn är så snälla.
så jag säger till mej själv ännu en gång grattis :(

Kommentarer
Postat av: mamma

Det kallas syskonkärlek.Så var det hemma oxå när barnen var små. Andreas kunde verkligen reta gallfeber på sina småsystrar.
Kram mamma.....

2007-08-25 @ 13:41:33
URL: http://ganilla.blogg.se
Postat av: Ammi

det är inte lätt att va förälder i bland..........
speciellt inte åt tonåring, det dröjer ett tag innan jag är där med Thea
ha det gött
Ammi

2007-08-25 @ 18:01:23
URL: http://www.ammi68.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0