hemma igen

nu är jag hemma, jag kom hem klockan 8 igår.
kameran har gått varm, jag har fotat ca 600 foton, så nu har
man en hel del att göra....

resan har varit kompakt med att sitta i bussen, mycket trevlig sällskap.
och trevlig reseledare med busschafför.

många av bilderna jag har tagit, är fotade genom bussfönstret...
när den åker, så bilderna blir lite sådär då, bara man ser vart man är.


Torsbybuss var det jag åkte med, jag kommer från Torsby så jag
fick höra den dialekten och ekshärads dialekten.


vindkraftverk fanns det många av i Danmark och Tyskland.


på väg till Hamburg här....vädret har varit blandat, mest molnigt.
regn då och då...

regnet kom alltid när man satt i bussen.

och fina hotellrum....kommer fler bilder snart.


Kommentarer
Postat av: Ninni

Hej och välkommen hem..hoppas du varit riktigt nöjd med din resa.

Träffade du några trevliga människor att umgås med??



Kramen

2010-05-10 @ 15:08:27
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Anna ..tassar in

Men så trevligt att du varit iväg på din drömresa..härligt härligt...

Postat av: soffie

välkommen hem till ett blåsigt Karlstad,hoppas du haft det jättebra

Å va spännande att få ta del av din resa guuu va roligt att du kom iväg !

kram

2010-05-10 @ 22:04:39
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Kan tänka mig du haft en fin resa.

och med massor av foton som minnen av den.

När man reser med buss man får säkert se mycket.

och härligt med trevligt resesällskap, reseledare och busschafför.

Ha det så gott

Kram

2010-05-10 @ 23:26:48
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Sussi

Välkommen hem igen :)

Skönt att regnet kom när ni var i bussen..

Ser fram emot fler bilder..



Kramisar

2010-05-11 @ 09:05:24
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: Svärmor

Ja, det är så man önskar vi kunde orka göra en resa

men vi gör det genom Dina bilder.

Ulla

2010-05-11 @ 15:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0