första semestern avklarad

nu har vi varit till Liseberg, självklart så gick det inte riskfritt.
nu var det Amanda som blev drabbad, när vi var i Göteborg så började hon att
få utslag en morgon, de bara blossade upp på kinderna och kroppen.


jag blev orolig, hona har aldrig fått utslag sådär, så det ficj bli en färd till
barn akuten, jag var rädd att det skulle sprida sej till halsen.

de trodde att det var en infektion , virusutslag....hon fick tavegyl.
och jag tänkte varför kan inte detta ha hänt hemma.

när vi åkte ner till Göteborg, så sa jag att jag ville stanna och besöka
Bohus fästing, man bara blåser förbi....så vi åkte dit.
ungarna gillade det jättemycket.


amanda gillade att gå runt där, undrar om det var fästingutslag hon fick =)

fint var det

liseberg bjöd på en massa roliga saker.....

Amanda blev glad, hon vann stjärnvinsten i ballerinahjulet, det var hon
värd.....efter sitt sjukhusbesök....Robert surade såklart, men han fick
åxå smaka =)


Kommentarer
Postat av: Anna ..dansar in

Men du så trevligt och härligt att Amanda vann..i goa Göteborg är det lätt att trivas

2010-06-20 @ 08:17:04
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken härlig vinst.

Ballerina som är så gott.

Kram Ingrid

2010-06-21 @ 22:27:20
Postat av: Eva

Fina bilder! :-)

Du tror inte att det kan ha varit någon form av allergi. Min dotter hade problem med såna där utslag förut, i början av sommaren. Läkarna trodde att det var någon form av gräsallergi eller reaktion på insektsbett. Hon fick också Tavegyl och det hjälpte.

Ha en fortsatt skön sommar!

2010-06-23 @ 16:49:46
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: sara

härliht :)

2010-06-23 @ 16:56:44
URL: http://ensara.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag var i Göteborg 17-20 juni, och såg någon som bar på en sådan här ballerina! Tänk om det var er jag såg!!!

2010-06-26 @ 15:59:04
URL: http://miatankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0