lite snö idag.

idag kom det ner några snökorn på förmiddagen, grått väder hela dagen.

uppe i Branäs har de kanonväder med sol, lite jobbigt att åka
i backen är det, men de har kul...

idag har jag varit på ryggmassage, har gjort det i några veckor.
för att lösa upp min spända rygg, de första gångerna gjorde det ont,
när hon masserade, sedan har det blivit bättre, det är många års
datorsittande som ska mjukas upp.

jag glömmer när jag sitter på jobbet, att resa mej upp och göra
något annat...då får man ont i nacken, som jag har haft de senaste
åren.....och man blir ju inte yngre, man ska vara rädd om sej =)


snart vill jag se de här blommorna

Kommentarer
Postat av: maria

Vad skönt att du tar hand om dig och ryggen och att massagen ger resultat...



Kram kram

2010-04-06 @ 18:12:58
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0