lite frihet

idag åkte Lennart och barnen till branäs, de kommer hem på torsdag.

jag får lite frihet, jag har ju Elvis som behöver sina promenader....och jag med =)

sista turen med skidor för i år.

idag känner jag att våren är på väg, äntligen, fast det ska visst komma snö
under natten....men nu är det sol ute, underbart...med nya krafter.
städkrafter =) det är nu man ser vad skitiga fönster man har, när solen
skiner på dom.

min resa till skottland närmar sej.

1:a maj blir borta i 9 dagar...

övernattningarna under resans gång kommer att bli i

Hotel leonardo i Hamburg
DFDS fartyg till Newcastle
Buchanan Arms hotel i Drymen
Royal Highland Hotel i Inverness
Hilton Edinburgh Grosvenor Club i Edinburgh ( 2 nätter där )
Scandic Lübeck i Lübeck

har aldrig varit i de städerna, kul med första gången =)
sedan är det mycket annat i skottland som vi ska besöka.
skottlans högsta berg Ben Nevis får jag se....besöka Loch Ness,
kanske odjuret kommer upp till ytan när jag är där =)

provsmakning av skottlands nationaldryck whisky och nationalrätt Haggis...
Haggis kommer jag aldrig att testa.

när jag har lite frihet då planerar jag lite......ha det så skönt i solen.
om ni har sol...


Amanda

Kommentarer
Postat av: Ulla

Jag kan tänka mig att du längtar till din resa

2010-04-05 @ 18:37:58
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0