tisdagstema -verktyg-

tisdagstema har som tema verktyg, som vi använder....

i köket ska det gå snabbt nu....jobbar så mycket.....har många olika verktyg
i vardagen, så att det ska flyta på, fast nu flyter det inte på...
jag ska uppfinna något som ska klona mej....tänk er 5 st tallrotsmarior =)
jisses vilken fart det skulle vara då.....skulle jag va med då med
städning och allt......jag drömmer.....

här sitter jag och rensar bilder....ett viktigt verktyg...dator.

fotolabbet är jätteviktig åxå....här forsar det ut bilder, jag hinner inte med.

andra verktyg som jag använder för att fotoblogga =)

suck.....stryka kläder....


tvättmaskinen......hjälp min 14 åring ska ha sina favoritkläder färdiga nu...


här står jag och lagar mat med mina verktyg som inte syns, dom är i
lådorna...kastruller. vispar, slevar........det går runt i huvudet på mej.

nä nu ska jag gå till min verkstad i pannrummet och fixa en
kloningsmaskin med verktygen där.....jag vill bli fler, då får
jag kanske mera gjort på snabbare tid....tror jag =)

Kommentarer
Postat av: VeckansDagar

Där har vi proffset, vilka förutsättningar du har för at skapa både det ena och det andra. Men det är klart, verktygen jobbar inte på egen hand helt och hållet.

2009-09-29 @ 07:50:41
URL: http://veckansdagar.blogspot.com
Postat av: Karoleen

Kul tolkning, mina verktyg för idag hjälper mig att överleva =)Du måste verkligen vara en riktigt superkvinna =)

2009-09-29 @ 09:55:45
URL: http://blogg.karoleen.se
Postat av: Margareta -Fotomix

Här finns allt man behöver i vardagen. Verktyg av olika slag. En härlig kavalkad.

Om du har tid ta dig en titt på min insamling tillsammans med Rosa Bandet. Det är inte acceptabelt att tjugo kvinnor i Sverige varje dag får diagnosen bröstcancer. Allt hittar du på min blogg. Margareta

Postat av: Anna dansar in..

Oj himmel så mycket datorer och verktyg du har Marie ..mmm du skulle behöva klona dig lite..men men det är väl bara att försöka hinna med det själv kan ja tro..



Det ser verkligen så fint och prydligt ut hos dig så det ska säkert gå bra med allt..



Kram på sig lilla Tallroten..varför detta namn?

2009-09-29 @ 17:54:09
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Eva

Wow, dom där kamerorna skulle jag vilja ha! Jag upptäckte nämligen nyligen att jag skadat linsen på min lilla kamera. Och jag saknar verkligen att fota, särskilt nu när hösten är här med alla färgsprakande löv.

2009-09-29 @ 18:45:23
URL: http://detspokar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0