onsdag

redan onsdag, dagarna rullar på i rasanda fart.

och poff, så är det kallt ute på morgonen, snart
så är det väl snö ute åxå.....jag hinner inte med nu.

idag ska jag jobba som vanligt, sedan ska jag och elvis
gå till amandas skola efter jobbet.

och idag är det zsazp- dagen i skolan, man har lopps och säljer
hembakad bröd och fika och kaffe....och mycket annat.

pengarna som samlas in går till en skola i zambia, vi har hjälpt den skolan
i många år, skickat  både pengar för att utrusta skolan och
material till skolan som pennor, sudd linjaler , block osv osv...

barnen i skolan tycker att det är kul att få hjälpa till....

förra gången så bakade jag till försäljning, nu så hinner jag inte med det.
men samlade ihop lite pokemonkort och hockeybilder som ska vara till
loppisen.....


frost .....snart är det ännu kallare ute....det gillar inte jag....


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Visst är det kallt ute. Fryser som katten. Vantarna bara måste fram nu men det är underbart. Älskar ju hösten :)

2009-09-30 @ 13:58:49
URL: http://www.pikegirl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0