huvudvärk....

idag fick jag tag på reumatalogen, jag skulle ju fråga om
svininfluensan om jag bör ta sprutan...

sköterskan sa att de råder alla sina patienter att ta sprutan.
eftersom mina sjukdommar gör så att jag
har nedsatt immunförsvar.

men man kan inte tvinga oss att ta den...hon sa att, skulle
jag välja att inte ta den, så är det bra att alla andra runt omkring
mej tog sprutan....

så vad säger man då, självklart så tar jag sprutan, får hoppas att
jag inte blir sjuk innan då....i mitten av oktober börjar man att ge den.

idag har jag odlat en huvudvärk på jobbet, jag började att må illa
tillslut, bara att ta en värktablett....jag fick vila i
sängen i 15 minuter innan amanda stövlar in och tar plats =/
lika bra att resa sej upp.

och börja plocka och städa...får lägga mej tidigt istället...

Kommentarer
Postat av: soffie

Tycker du ska ta sprutan för är det svininfluensa jag har så vill jag inte nån ska må som jag gör,

Jag går mellan sängen å köksbordet sover fryser svettas å har så j''''la ont i kroppen,

Hoppas nu din huvudvärken släpper,

Kram

2009-09-14 @ 17:47:53
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Anna ..dansar in

Mmmm jag tycker den där sprutan borde komma fram tidigare..det känns som om det är risk för att få den där flusan tidigare än så..men vi får hoppas o tro att vi klarar oss.Hoppas din värk släpper..kram o krya på dig från Anna

2009-09-14 @ 20:19:17
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Nu har jag läst ikapp för här har det hänt en hel del.

Husvagns semester,man ska ha husvagn, marknad och allt annat.

Sprutan verkar vara något för dig helt klart.

Kram Ingrid

2009-09-14 @ 20:45:35
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Ja, det är nog bra att du tar sprutan.

Och jag själv lutar nog mot att jag också nog kommer att ta den.

Fast det trista är att influensan hinner spridas en hel del innan vaccineringarna sätter igång.

Jobbigt med huvudvärk, och hoppas den har gått över nu, och att du får sova gott inatt.

Kramar

2009-09-14 @ 22:02:40
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Mia

Vaccinerings syfte är ju att stoppa /lindra smittspridningen i första hand...

Postat av: Ragnvi

Morning Marie! Hoppas du kunnat sova bort huvudvärken inatt!

Såå söt han är Elvis...passar Ditte precis han...lukta o äta på gräs o blommor du vet...fniss!



Min mage...den ger sig inte...suck!

Kramen!

Ragnvi

2009-09-15 @ 06:51:53
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0