hej och hå alla

nu är jag trött, har varit lite förkyld under veckan.

är mycket på jobbet nu, men så är det varje år.
har man jobbat med det i 16 år, så sitter det i ryggen, man
blir en robot =)

ungarna har kommit in i skolan, läxorna droppar in
lite lätt...

elvis har varit till veterinären och fått sin spruta som han ska ha nu.
jag hade åxå känt en liten mjuk utbuktning under hans mage, som jag frågade om
när jag ändå var där.
navelbrock, den var liten nu, behövde inte bli något av det, men jag skulle
hålla koll på den.
annars så går det bra med elvis, han står på en lista för valpkurs åxå.
som kommer att bli längre fram =)

ordning och reda löning på fredag =)
blir tidigt i säng, jag har lagt mej vid 9 varje kväll, och somnat direkt.

en grå klarälv

Kommentarer
Postat av: Anna på Östkusten

Mmmm jag förstår att du kan ditt jobb...men du det är ju ganska skönt det..



Aha Elvis har fått spruta..good good då är allt som det ska..du är trött..mmm sov du..himmel hos mig blir klocka typ halv tolv varje kväll...fast jag måste nog skärpa mig..jag saknar dig Marie..så jag blir så glad när du visar dig..kram på dig..

2009-09-04 @ 18:15:39
Postat av: Ingrid

Hoppas inte förkylningen är för jobbig.

Kul att Elvis mår som en prins.

Kram Ingrid

2009-09-04 @ 20:50:40
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Sussi

Vad kul att allt går bra med Elvis :-)



Hoppas din förkylning inte blir värre.. Slänger in ett krya på dig för säkerhetsskull :-)



KRamisar

2009-09-04 @ 21:45:15
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0