fy tusan

ibland undrar vad jag håller på med, jobbar ihjäl mej, verkar det som....

imorgon måste jag, jag måste till apoteket för att hämta ut
mediciner, jag drar på det, för jag måste gå från jobbet då.
och jag slarvar med att ta medicinerna nu, är så trött på dom.
jag kan bli så ibland, när det är för mycket runt omkring mej...

vill bara skita i dom =)

igår blev robert firad...han fick pengar av alla.
han ska köpa sej ett spel...
jag sa, ska du inte spara dom till mopedhjälm...

nää säger han, man får ju inte åka ändå.

läste i tidningen under helgen att de kanske utbildar
för mopeder efter nyår.....lååångt dit tycker robert.

vem åker moped när det är vinter och snö....

Kommentarer
Postat av: Anna ..dansar in

Aha så pass mycket...mmmm Tallrotsmarie verkar som uppslukad av jorden..man ser henne inte så mycket..men du vet vi finns kvar här när du får mer tid för blogg och knapprande ...



Mmmmm galet trist där där med moppen...men till våren då kan han dra runt så pass..

2009-10-12 @ 19:29:16
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Ulrika

vet hur det är. Slarvar också fast jag vet konsekvensen av det men ibland blir man bara så less.



Tycker Robert gör rätt. man ska leva för stunden och vad ska man då ha en hjälm till? ;)

2009-10-13 @ 19:42:21
URL: http://www.pikegirl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0