drömmarnas tid

tänk vad jag drömmer mej bakåt i tiden nu =)

till då när jag hälsade på hos hennickehammar...den fina skogssjön
med den stora stenen mitt i sjön...drömma sej tillbaka, låter
konstigt =)

nu börjar att fundera vart jag ska åka nästa år....en liten resa
för mej själv...ska jag ta en tur till stockholm kanske....
det tål att tänka på...eller till en annan plats med naturen
runt omkring mej...
efter nyår ska jag planera ordentligt, nu är det bara
drömmar fram och tillbaka...

igårkväll ringde brorsan, han har haft ont i ryggen flera veckor,
och nu har det blivit värre...jätteont, ingen vanlig värktablett
hjälper där....och andra symptom, har han fått.
så han skulle in till akuten igårkväll.....
hoppas att han ringer ifall han är kvar på sjukhuset.....
man blir lite orolig när nära och kära inte är hemma
och att allt är bra, har halvsovit inatt...


Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Morning Tallrotsprinsessan! Isch för dina händer! Minns från förra vintern hur besvärligt du hade det!



Hoppas du fick höra från din bror!

Kramen!

Ragnvi

2009-10-22 @ 07:59:38
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Ulla

Tänk vadtråkigt det vore utan våra drömmar. Dröm på! Hoppas du hört från din bror.

Min operation gick bra och jag är redan hemma, men nu ska här tränas med sjukgymnastik och vila innan jag får komma tillbaka till jobbet i början på december

2009-10-22 @ 16:07:22
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Mia

Även jag hoppas att din bror fick åka hem igen och att orsaken till smärtan är behandlingsbar.

2009-10-22 @ 16:50:55
URL: http://miatankar.webblogg.se/
Postat av: Eva

Men du, om du gör en tur till Stockholm - hör av dig då! Så kan vi kanske ta en fika ihop :-)

Sv: Ja det känns faktiskt skönt att veta att man inte är ensam. I början trodde jag nästan jag skulle bli knäpp, alltså psykiskt sjuk eftersom det var så konstigt det som hände. Men sedan fick ju dottern märken också. Då förstod jag att det inte var någon inbillning eller så. Jag är bara ledsen att jag inte kan skydda henne. Men jag ska ta ett samtal med henne om att hon också måste säga ifrån ordentligt om det händer igen. För det tycks hjälpa på mig. Mina rispor är mindre och jag får dem inte lika ofta längre.

Nåja, nog om det. Hoppas du haft en bra dag. Sov gott!

Kram,

Eva

2009-10-22 @ 18:56:08
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Ia Darling

Visst är det härligt att drömma sig bort ibland, både till dåtid och framtid. Hoppas att din bror fått komma hem från sjukhuset och att du slipper en förvärring av Raynauds... Jag har sett skräckbilder både hos läkaren och här på internet när jag läst om det. Kanske slår man sig ned på varmare breddgrader på äldre dar, för att slippa det onda :)

2009-10-22 @ 22:40:54
URL: http://iadarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0