making love

idag har jag och elvis varit på andra valpkursen...
hade med småbitar av korv med mej som godis.

efter det så odlade jag en huvudvärk, värktabletten
kunde inte ta bort den, så den andra symptomen
blev illamående....tredje symptomen slutade med
att jag kräktes....tillbringat 2 timmar i sängen =/

så det är ingen love in the air idag =)
känner mej helt urlakad....

här kommer det en bild av brorsan, odlar sin lugg här =)


här kommer en ny låt från brorsan....

Blue valley boys Andreas Bäckström Making Love

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Men din stackare. Sån där huvudvärk har jag inte haft på år och dar men inte svårt att föreställa sig hur det känns. Hoppas du mår mycket bättre nu.



Brorsan svänger ju :)

2009-11-01 @ 16:22:24
URL: http://www.pikegirl.wordpress.com
Postat av: Anna tassar in

Men stackars dig då..hoppas det går över..nu är det synd om dig..:/



So nice..Making Love..vilken härlig bror..

2009-11-01 @ 16:26:58
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0