min dag idag

Kräftan 22/6 - 22/7
Du tar dig an en besvärlig uppgift, som kräver stor uthållighet.
Det är viktigare än någonsin att du uppbådar all din styrka.
Du får ingenting gratis, och bara en kraftinsats ger det önskade resultatet.


citat

Varför lär du dig inte av mina misstag? Att lära dig av dina egna tar halva ditt liv.
Shelagh Delaney 

sömnlös natt........och dålig i magen.......
idag är det min dag......det känns som vanligt.....

undrar vad det är för en besvärlig uppgift jag har framför mej idag.

kan inte bero på att det är morsdag idag.
vädret blir kanon idag med, varmt.


grattis alla mammor

citat
En hustru ska man inte välja med ögonen, utan med öronen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0