mina drömmar och mål....

Kräftan 22/6 - 22/7
Du dras till havet mer än någonsin, lär dig meditera eller skriver dikter.
Det du gör visar hur du återskapar dig själv och ditt innersta.

ja, till havet skulle inte vara dumt idag.....solen skiner och
jag längtar......och önskar att jag hade en fin sommarstuga vid en
badsjö......med skog runt omkring mej.... suck, drömmar.

nästa liv ska jag ha detta, bara så jag vet det =)

mitt mål, är att kunna behärska mina sjukdommar, göra min kropp
starkare så att den klarar av skovena som kommer.
i dagsläget så tycker jag att jag har rört mej bra, motionen är
jag nöjd med nu.
men jag vet att får jag ett stort skov så tömms kroppen på
resurserna, och man ska kunna resa sej upp igen.
och att jag själv ska inse att jag har dom sjukdommarna och
leva med dom inte mot dom.

drömmar och mål i livet är viktigt.....har man det inte så
har man inget att se fram emot.

nu har jag talat om min dröm med mitt smultronställe.
och mitt mål i livet nu.

vad har ni för drömmar och mål????

image359
citat

Den som söker han finner, den som sover han drömmer.
Luigi Pulci 



Kommentarer
Postat av: Anna

Mmm att önska sig hälsan är ju det allra viktigaste..har man inte den får man som du.. göra det allra bästa av situationen..jag tycker du är väldigt duktig Marie..motionerar och håller modet uppe..kram på dig.

2009-05-29 @ 17:28:31
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Eva

Kikar in och önskar dig en trevlig fredagkväll!

Kram,



Eva

2009-05-29 @ 18:25:54
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Sussi

Vilken härlig dröm du har.. Kanske inte är försent att få det i det här livet?

Pengar kan alltid vinnas.. Med lite tur bara!! :-)



Ha en fin fredagskväll

Kramisar

2009-05-29 @ 21:16:25
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: Inger Maryissa

Underbar bild !

Intressant om oss Kräftor idag.

Och tycker att det stämmer ganska bra.

Håller med om att det skulle inte vara dumt att vara vid havet en sådan här fin försommardag.

Önskar också att jag hade en sommarstuga...

Ja, tänk om man fick bestämma hur man vill ha det i nästa liv ;-)



Kan tänka mig du längtar efter att din kropp blir starkare och du även kunde få slippa skoverna.



Ja, att ha drömmar och mål i livet är viktigt.

Att ha något att se fram emot...

Skickar dig en stor kram

2009-05-30 @ 13:49:20
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0