det drar ihop sej till en kris.....

Kräftan 22/6 - 22/7
Du ser fram emot en tid med trevliga fester där du har verkligt nöje av att bjuda dina närmaste vänner.
Du är lugn och harmonisk. Trevligt och lyckligt familjeliv står för dörren som aldrig förr.


nu börjar det att bli dax att planera min födelsedag, som är nästa månad.
jag fyller ju jämna i år.......det där magiska åldern, då man krisar, så att säga.
hur kommer jag att krisa, ska jag öppna dörren eller inte.

vad är det för en ålder tror ni, som jag fyller ???

jag vet redan vad jag får av lennart och barnen........de vill skicka
iväg mej, de vill ha mamma och fru fritt några dagar=)

men som sagt nu är det......vad ska man bjuda på den dagen när man
fyller år......något enkelt, man vill inte stå i köket och laga mat hela tiden....
och vilka kommer på min dag.


citat

De flesta människor skjuter upp till imorgon vad de borde gjort igår.
Edgar Watson Howe 


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hur ska du fira nationaldagen?!

2009-06-06 @ 09:18:36
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Ninni

Ohh snart Fyrtio kan jag tro...äsch krisen kan man hoppa över.



Svårt att veta vad man ska bjuda på...en kall buffé är ju aldrig fel.



Ha en skön dag.kramen

2009-06-06 @ 10:12:16
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Grannfrun

Ja, du kan ju räkna med att grannar kommer och grattar........kram

2009-06-06 @ 10:47:30
Postat av: Maria

Å jag som har så svårt att gissa åldrar :-)



Hoppas du har en härlig nationaldag :-)

Kramen

2009-06-06 @ 13:06:43
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: Inger Maryissa

Antagligen är våra födelsedagar bara några veckor emellan ;-)

Jag fyller jämt nästa år ;-)

Oj...jag vågar inte gissa vad det är för ålder du fyller....

För tänk om jag gissar alldeles tokigt ;-)

Gissar jag på högre ålder kanske det inte är så roligt då du skrev att det är den där magiska ålder då det sägs att man krisar...;-)

Eller om jag gissar på mycket yngre det kan ju bli tokigt det också...

Får väl lusläsa hela din blogg för att komma på det ;-)

Kram

2009-06-06 @ 19:51:09
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0