ordnar fram lite....

idag har jag..... ordnat lite, till födelsedagsfesten på söndag....
för de som inte vet så är det tallrotsmarie som fyller på söndag.
5 juli 1969 kom jag till världen.....skrikande kan jag tänka mej =)
hur många år jag fyller, det kan ni nog räkna ut själva......


jag kollar in finbordet, här får inte alla plats.....
abra kadabra......


poff, med lite trolleri och 2 st inläggsskivor, så blir det bättre =)


finservisen plockas fram och räknas.......


och finkopparna räknas in på samma sätt........mycke mattematik nu.
man vill ju att allt ska bli bra på söndag =)


och fram med matsilver....ojojoj vad fint besök vi får =)

imorgonkväll dukar jag  och räknar igen, nu sätter jag mej och
har fredagsmys istället......tanten måste vila ibland=)

Kommentarer
Postat av: Rozie

Grattis i förskott!/Rozie

Postat av: Sussi

Då valkas det storkalas alltså!! Gud så kul att få festa lite :-)



Ha en fin kväll

2009-07-03 @ 21:53:22
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: soffie

va fint du har det å va roligt med kalas,ha en underbar lördag,å fest om jag ej tittar in innan:O)

2009-07-03 @ 22:29:54
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tyvärr så jobbar jag så vi kan inte komma :(

Vi får höras av så får vi gratta dig nästa gång vi kommer till Karlstad =)

KRAM KRAM

2009-07-03 @ 23:14:00
URL: http://emilsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0