idag kommer de...

idag kommer amanda och lennart hem.

på söndag, ska vi ha tjejkalaset för amanda.....sedan på
måndag nästa vecka åker jag iväg.

vart ska tallrotsmarie nu ?.....jag är jämt hemma ,mitt  arbetet är
 här hemma.

av min familj fick jag en fin 40-års present, då jag ska till filipstad.
till ett ställe som heter hennickehammar...

där ska jag vara helt själv från måndag till torsdag....och bara va...
jag har nog inte gjort något själv på minst 15 år, så är det att bli
mamma, då kommer familj och barnen först, sedan glömmer man
att man själv finns.....

kika in www.hennickehammar.se 

kameran hänger med, kommer att bli massor
av bilder som jag kommer att visa här....
sedan har de en fin sjö där, då ska jag låna
en flytväst och ro ut på sjön, sedan ska jag bara sitta där =)

får en mamma göra så....börjar att få dåligt samvete  nu, när
jag åker bort sådär, jag vet att de klarar sej utan mej.
det är bara jag som inte är van....


Kommentarer
Postat av: Anna

Men absilut Madicken..man fåååår göra så..du har ett liv som bara är ditt..visst vi har ansvar för våra barn...men också ett ansvar för våra egna liv...ta för dig vet ja'..



Låter perfekt att bara vara och landa i dig själv..och Spa finns det med ser jag ju..underbar byggnad...mmmm Marie..så kommer du hem så ny..:)



Jag kommer längta efter dig..men ska ju börja jobba så jag får lite annat att tänka på vet du..

Himmel så härligt du ska ha det..



2009-07-31 @ 09:52:31
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Ninni

mmmm va härligt med egentid det är dig väl unt!



Ha det underbart..vi hörs om en vecka, kramen

2009-07-31 @ 10:45:04
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: julia.

nemen kommer dom änkligen hem nu. jag som har längtat så. vad rolit att amanda änkligen får ha sitt kalas nu äftersom hon har varit sjuk. vad tråkit att du ska bort men du tar vel med din dator?

vad rolit och åka till filipstad.men det var bra att kameran var med. be amanda ringa till mej kram julia

2009-07-31 @ 18:16:02
Postat av: Ingrid

Då är det på tiden att du tar hand om dig några dagar.

Du får ha det riktigt bra och njut nu riktigt.

Det ska bli spännande och läsa vad du varit med om när du kommer hem igen.

Bilden är så somrig och glittrig. Fy vad ni har fått regn och jag kan förstå att det är inget kul att klippa gräsmattan i regn.

Det var ju bra att Harry Potter var bra.

Kram Ingrid

2009-07-31 @ 19:18:40
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Sussi

Inte behöver du ha dåligt samvete inte!! Ibland är det bra att få sakna varandra lite också :-)

Tänk så härligt du kommer ha där för dig själv!!!

Passa på att njut av lugnet :-)



Kramisar

2009-07-31 @ 19:24:16
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: vivan

Ja, det får mammor göra, för de blir ännu bättre mammor om de får egentid, och bara va!

Lycka till och ha det så bra vännen!

Kramen!

2009-07-31 @ 21:33:14
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0