förbereder nu....

amanda är frisk nu, men nu ska det komma gäster
klockan 2 som ska gratta amanda.

vi ska bjuda på nachos.....så det är bara att gå till
köket snart...och börja förbereda maten.

tårtan har jag lejt bort, hon som gör tårtan kommer åxå =)


här har vi cykeln....som vi monterade ihop klockan 11 på kvällen i fredags.
amanda blev jättenöjd.


mina ögon är trötta nu, är trött efter nattvak när amanda var sjuk.
sedan har jag svårt att sova, tror att det har blivit något psykiskt av detta.
har aldrig haft de problemen förrut.....

Kommentarer
Postat av: Anna susar in

Mmmm att kunna sova är gott men livet kan ställa till det ibland... att inte göra för stor grej av sömnlöshet är det bästa...tro mig..jag vet..



Man ska tänka på något fint..glada tankar för god sömn är bra..inte alltid lätt..jag vet det oxå..men man har inte så många val..



Fin cykel har du kvar din röda cykel..kommer du ihåg den låten? Lycka till med kalaset..och sömnen..kram på dig från en Anna som vill dig väl.

2009-07-26 @ 11:54:51
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Wow .. vilken cykel, den var jätte fin. Klart hon är nöjd.

Ha det så bra.

Kram Ingrid

2009-07-26 @ 12:47:18
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0